k, plyschliknande k?nsla. Och energianv?nd

in F r e i s t i l 15.05.2019 04:45
von caicai2017 • 217 Beiträge

Med varje fotstrejk till trottoaren ?verf?r en l?pare Nike Air Max 95 Mujer energi till skon. Den energin blir absorberad av skoens d?mpning och skjuter ner den. N?r l?paren lyfter foten upp, expanderar dynan och skickar lite av den absorberade energin tillbaka. Ju mer energi som returneras, skytten och springaren kommer skon att k?nna. Och varje procentenhet r?knas som l?pare kan Nike Air Max 90 Damen typiskt k?nna en Nike Air Max 90 Femme distinkt skillnad i energir?ntan, ?ven s? l?g som en 1 till 2 Nike Air Max 270 Womens procent f?r?ndring. Men energianv?ndning ?r inte allt. ?ven om en sko hade 100 procent energianv?ndning ger allt det som ger dig tillbaka energin du l?gger in, det genererar inte nya former av energi. ZoomX mellansula skum ?r ocks? oerh?rt l?tt med herrarna hela storlek 10 sko v?ger in p? 8,4 uns och kvinnornas 8 vid 6,9 uns. F?r j?mf?relse Adidas Superstar Femme ?r det tyngre ?n eliten Zoom Vaporfly 4 procent, men otroligt l?tt j?mf?rt med de flesta l?parskor p? marknaden.
Pegasus Turbo har ocks? en h?ge som ?r utformad f?r att kurva bort fr?n Achillessenen, vilket h?vdar www.adeninavarra.es att man f?rhindrar gnidning och irritation i det omr?det. N?r jag f?rs?kte dem k?nde jag definitivt ingen gnutning eller tryck p? det omr?det, men det ?r s?llan en plats d?r jag har problem med n?gon l?psko jag ?r i. ?vre delen har ett genomskinligt n?t med Nike Flywire-kablar som g?r din fot k?nna sig trygg i skon. Gummimuttersula har ?ven sm? v?ffelkolvar som ?r avsedda att absorbera slag och ge dragkraft. Pegasus Turbos fokus p? mellansolen ?r inte olik vad andra l?parskor g?r idag. Under det g?ngna ?ret har Nike fokuserat p? tv? nya mellans?ltekniker: ZoomX och Epic Reacts, vilka b?da ?r avsedda att ?ka energianv?Nike Roshe Run Donne ndningen. F?rra ?ret sl?ppte Brooks Running sin Levitate sko med en helt nyutvecklad mellans?ls-dubblad DNA AMP som ger en 70 procent energianv?ndning, bolagets h?gsta ?n.
All denna innovation kring energianv?ndning ?r sp?nnande, men det ?r viktigt att notera att det finns mycket fler faktorer som g?r in i en l?pare prestanda, som muskeltr?tthet, ?n bara energianv?ndning. En b?ttre f?rst?else f?r hur alla dessa Nike Air Max 97 Donnesaker fungerar tillsammans kommer i slut?ndan att hj?lpa alla l?pare att n? sina m?l. Skoen lever definitivt upp till sina l?tta krav, men den har ocks? en otroligt mjuk, plyschliknande k?nsla. Och energianv?ndningen ?r omedelbart uppenbar. F?rsta g?ngen jag bar dem, fann jag mig sj?lv springa fortare ?n min tr?ningsplan kr?vde utan att k?nna f?r?ndringen.
Enligt Nike ?r dessa skor utformade f?r att Nike Roshe Run Damen hj?lpa dig genom l?nga Nike Air Max 720 Femme och korta tr?ningssystem. N?r jag tr?nar till Chicago Marathon i sommar, ?r jag nyfiken p? hur dessa skor h?ller sig under de n?rmaste m?naderna, s? kolla tillbaka hit f?r en uppdatering! Skorna kommer att vara tillg?ngliga f?r alla som b?rjar den 2 augusti och kostar $ 180 mindre ?n Zoom Vaporfly 4 procent skor p? $ 250 men lite dyrare ?n f?retagets Epic Reacts och Zoom Fly, b?da p? $ 150).

nach oben springen

Aktion Deutsche Sprache, Hannover | Das Digitale Wörterbuch der deutschen Sprache des 20. Jh. | Deutsche Akademie für Sprache und Dichtung, Darmstadt | Deutsch-Netz.de, Lippstadt | Deutsche Sprachwelt, Erlangen | Die Seiten für Rechtschreibung | Forschungsgruppe Deutsche Sprache e.V., Aschaffenburg | Institut für Deutsche Sprache, Mannheim | Neue Fruchtbringende Gesellschaft zu Köthen/Anhalt e.V. | Sprachkreis Deutsch, Bern | Sprachpflege.info, Erlangen | Stiftung Deutsche Sprache e.V., Berlin | Verein Deutsche Sprache e.V., Dortmund | Verein für deutsche Rechtschreibung und Sprachpflege e.V., Schwaig bei Nürnberg | Woxikon | www.wortpatenschaft.de
Besucher:

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: prom-electric.ru LOF01.
Forenstatistiken:
Das Deutsche Sprachforum hat 15932 Themen und 20356 Beiträge.

Heute war 1 Mitglied anwesend :
piterrise

Xobor Forum Software von Xobor